Omedelbums i säng!

Har haft en trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap. Göran kom förbi alldeles när jag skulle börja med maten, så han blev såklart bjuden också. Gjorde denna karr´erätt (kan skriva recept imorgon) med ris och en god sallad till.
Vi åt så vi höll på att spricka.

Efter bara en liten stund kom Jim & Kajsa på besök. Då blev det kaffe med dopp och en massa surr. Väldigt trevligt! Albin fick en present av dom också, en leksak som Albin redan hade ett exemplar av. Men jag sa att det absolut inte gjorde nånting. Kan vara bra att ha två  :) 
Såg självklart Let´s Dance som är ett av dom bästa Fredagsnöjena och som vanligt så var Morgan, Laila och Magnus bra.

Albin har varit jättegnällig till och från. Har nästan inte sovit nånting på hela denna dag. Och med tanke på hans rutinaktiga natt och detta sena klockslag så är det inte konstigt om han är väldigt övertrött. Men för några minuter sedan somnade han in i min famn medan han åt. Han var först så arg att jag fick tjurhålla honom medan jag hade flaskan i hans mun. Kan inte annat göra!

Sen har jag plockat lite. Disken får jag ta imorgon för jag ville ju inte gärna diska när vi hade folk här och jag orkar absolut inte nu. Nä nu måste man ta vara på den lilla tid man vet att man har på sig tills Albin bestämmer att vakna första gången. Så nu ska jag borsta tänderna och lägga mig inne hos prinsarna Larsson.

Bjuder på en gullig bild

En söt sovande liten Albin som är 2 veckor gammal.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0