God eftermiddag!

Natten har varit ganska jobbig, jag hade nattpasset och det blev mycket "Vakna av Albin".
Tommy fick kliva upp med honom i morse så jag fick ligga kvar ett tag och det var skönt.

Nu till morgonen och förmiddagen har det inte alls hänt särskilt mycket. Albin har varit nöjd och glad mest hela tiden faktiskt.

Om en liten stund ska vi åka till Elin med familj och hälsa på.

Får se vad det blir senare. Jag måste iallafall på ica sedan, och handla lite gott för ikväll . Och så blir det ju teven och Let´s Dance ikväll såklart. Men jag har inte en aning vad vi ska äta för middag idag. Gud så jobbigt!

Återkommer senare, hej så länge!

Vårat glada lilla charmtroll i morse  :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad är det du ska ha då?

2009-02-27 @ 14:09:04
URL: http://victoriagt.blogg.se/
Postat av: Elin

Fasters lilla sötnos! :)

2009-02-27 @ 19:15:04
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0