Underbara andetag

Ja, just nu ligger jag bredvid prinsen och lyssnar på hans underbara andetag. Han börjar nämligen kunna andas litegrann med näsan nu emellanåt, gud så skönt! Det har han inte kunnat på hela veckan stackarn. Hostan har även minskat lite och det lär väl bero på den nya hostmedicinen jag ringde och fixade recept på. Så nu hoppas jag verkligen att det är på bättringsvägen och att han blir helt bra nån gång. Kanske att jag och Tommy ska bli helt pigga också. Nu är jag så trött så trött, har inte sovit bra på länge nu. Ska man vara noga så är det väl nästan på 2 år? Haha! Nu är vi iallafall i Trolldalen igen. Jag hade ju mitt ortoped-besök idag klockan 15, hos den ljuvliga Elenor. Det gick bra. Synd bara att det ska vara så dyr timpenning, 300 kronor för en kvart! Men det är det såklart värt ibland. Innan ortopeden åkte jag ner på stan för att lika lite och fixa några klappar, så det gjorde jag, skönt! Nu är det inte alls många kvar. Ikväll har vi bara lekt och myst. När Albin somnade halv åtta tog man plats i soffan och slöade framför teven. Det var hockey som rullade, Sverige - Ryssland och ryssarna vann med 4-3. Sen blev det böndernas kärlekssemestrar. Nu ligger vi alla i våra sängar, det är ju en dag imorgon också. Då ska vi komma iväg i tid för Abbe ska till dagmamma. Nu ska vi se om jag kan somna nån gång, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nikita- mamma till Albin

jag måste bara få fråga dig, är det något som hänt Elin? (edvinsmamma) jag läste hennes blogg dagligen flera gånger, och hon kommenterade ofta hos mig..

nu har hon inte bloggat eller kommenterat på snart 2månader, man undrar ju om det hänt någonting =/

Tänkte jag frågar dig som är släkt med henne..

hoppas du inte tar illa vid.



kram Nikita

2009-12-18 @ 09:21:49
URL: http://nikital.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hej!

Nej vi är inte hemma dagen före jul. Vi åker den 22:a till Junsele.

2009-12-18 @ 12:13:23
Postat av: Anette

Hej,



Jag heter Anette och arbetar på Buzzador. Vi på Buzzador håller på att bygga ut vårt bloggnätverk och vi vill gärna ha dig som BuzzadorBLOG-medlem hos oss på Buzzador!

Som medlem hos oss får du produkter att testa, prata om dem med dina vänner och självklart skriva vad du tycker om dom på din blogg.

Du kan också gå direkt till registreringen:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?&file=u-regstep1

eller besök vår hemsida www.buzzador.com och läs mer.

Hälsningar

Anette på Buzzador

2009-12-18 @ 13:30:42
Postat av: Victoria

Tack för det fina julkortet. Jag glömde skriva det förrut.

2009-12-18 @ 18:09:32
Postat av: Victoria

Vi åker tillbaka till sollefteå på söndagen eller måndagen. Annars kan du ju lämna den hos Gunilla eller skicka med Elin kanske. Vi ska ju dit på julafton

2009-12-19 @ 09:45:14
Postat av: johanna

va jobbigt när dom små är sjuka, men tur att han börjar piggna på sig nu!

2009-12-20 @ 14:44:25
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0