Synd om mig

Jaha, då var Lördagen här. Just nu ligger jag i en säng och tycker lite synd om mig själv. Är sjuk, har knappt någon röst idag och jag är helt matt. Natten var inge vidare och vi vaknade sista gången klockan 6.30 i morse. Då blev Albin rädd där i mörkret när han hörde mammas konstiga hemska röst. Jag tror att han blev van efter en stund. Han somnade iallafall sin förmiddagslur lite tidigare än vanligt idag. Han var så trött och somnade ovanligt snabbt. Det var såklart jag inget annat än glad för. Så nu ligger jag som sagt, och jag bloggar från min mobil istället för att sitta vid datorn, väldigt praktiskt! Jag har ringt min vän Helena och avsagt oss från dopet. Kändes jättedumt och väldigt tråkigt, men jag känner inte att jag pallar. Och så vågar jag inte chansa, eftersom huvudvärken ligger smygande hela tiden. Man vill ju inte smitta folk heller. Men present ska jag ner och köpa idag hade jag tänkt. Har ju även en Oliver som fyller 4 år på Måndag och en mormor som samma dag fyller 87. Då blir det kalas! Men jag tänker just nu väldigt mycket på min "extramamma" mammi Carina. Fy! Hon fick åka med ambulans till akuten igår för hon hade såna fruktansvärda magsmärtor. Mamma var med henne, hon får ju lite fart på personalen också, eftersom hon jobbar där. Carina blev inlagd. Jag hoppas att hon blir bättre nu! Men nu ska jag försöka sova en stund, så jag kanske orkar med stan sen. Ha en bra Lördag!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men stackare! Krya på dig vännen!

Kram

2009-08-01 @ 10:23:59
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh stackars dig, hoppas du blir lite piggare under dagen. Trist med dopet dock, men jag tror de förstod!

Krya på dig vännen

Bamse KRAMAR

2009-08-01 @ 10:28:38
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman..:)



usch , inte roligt att du är sjuk.. krya på dig nu gumman..kram

2009-08-01 @ 22:17:05
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0