Albin - blivande idol?

God kväll! Här sitter jag i stugan och tittar på en extremt snygg man, nämligen Adam Lambert i American Idol, som tävlar om finalplatsen. Vilken gudagåva han är för ögonen, och öronen såklart. Oj oj oj, både jag och mamma dreglar och njuter... Kvällens avsnitt gav mig faktiskt lite lugn och hopp om livet. Dom uppgav nämligen att denne man, Adam, sov dåligt om nätterna tills han var 18 månader, brukade ofta skrika i en timme på kvällarna, pratade och skrek mycket och var väldigt hyperaktiv. Känner ni igen det mån tro? Både jag och mina föräldrar hajade till och blev alldeles till oss. Vi tror bestämt att min lille son kommer bli en idol en vacker dag!

Albin ligger och sussar gott ute i lillstugan bredvid, vi har babyvakten på och inget har hörts än. Det går nog inte ens att beskriva hans trötthet med ett ord, hur han var ikväll. Han sov nämligen ingen eftermiddagslur, utan var vaken från 12. Så dagen har varit ganska jobbig, för han har varit trött och grinig mest hela tiden. För att inte tala om natten som var. Han somnade nio igår och vi klev upp 7 i morse. Under den tiden vaknade han 10 gånger...

Men vi har haft Albins kusin Hugo här i stugan från morgon till kväll idag, så det har gosats för fulla muggar. Det märks att Albin gillar Hugo starkt. Men det är ju så svårt eftersom han inte riktigt förstår att man måste vara försiktig. Danne och Maja åkte till Sundsvall och handlade en massa saker till nya huset. Jag var dit en sväng nu ikväll då vi körde dit Hugo, det blir så himla fint där!

Nu ska det drickas kaffe här och fortsätta och må gott, hoppas ni haft en bra helg?

Den här bju ja på  ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja kanske han kommer bli en riktig rockstar din lille Albin :) hihi

Kram

2009-08-17 @ 13:00:33
URL: http://niiilsson.blogg.se/
Postat av: Annette

Oohh ja! Jag tyckte att Amercian Idol var jätte bra.. Jag höll nästan på Adam. Tror även jag att det kan vara så att Albin blir en liten rockstar ;)

2009-08-17 @ 19:24:32
URL: http://www.aninette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0