Som en dröm...

IDOL igår var väldigt roligt att se, för alla var faktiskt bra, de flesta var kanon! Det var helt omöjligt att gissa vem som skulle åka ut. Men det blev Lars som fick lämna gänget. Jag tror inte att det gjorde så mycket, det kommer nog att gå bra för honom ändå. Han lär nog snart få göra sin skiva. Nu tycker jag personligen att Robin B och Johan Palm ska åka ut framöver. Sedan tycker jag att det ska stå mellan Kevin, Robin och Anna. Vem av dom har jag inte riktigt bestämt mig för än.
Igår var Albin 9 veckor! Det är så roligt, för nu har han börjat bli intresserad av saker, han gillar mobilen som hänger över skötbordet till exempel, och den nya leksaken. Även speldosan som lyser i taket. Han är redan lite så att han vill att man ska roa honom tror jag. För han kan ligga och gnälla, men så leker man lite, spelar lite eller så. Då blir han nöjd.

                              Albin är glad, och gillar sin nya leksak
 

Sedan till denna dag, hör och häpna - mitt lilla hjärta sov från klockan elva igår kväll till halv sju i morse, då vaknade han
och åt & byte blöja, sen somnade han kvart över sju och sov i två timmar.
Så kvart över nio klev vi upp. Han var på bra humör. Vi åt frukost och tittade lite på teve. Sedan vid tolv-tiden åkte vi till faster Elin, drack kaffe och pratade. Sedan tog vi vagnarna och gick en liten sväng så pojkarna somnade. När vi kom hem fick han ligga ute i vagnen, jag gick på helspänn och bara väntade på att han skulle vakna när som helst. Eftersom han nästan aldrig kan fortsätta sova ute i vagnen, jag tror han vill att det ska röra på sig. Men inte idag inte. Han sov ute i vagnen i 2,5 timme. Gud så skönt! Medan han sov drack vi lite mera kaffe, spelade ett parti plump och lekte lite med Edvin som vaknade efter en timme. Han är ju så himla rolig den söta grabben!

På väg till Elin
 
Vi åkte hem vid fyra, sprang in och handlade litegrann, köpte lite lösgodis, cola och vindruvor inför kvällen. Sedan skynda hem och ge Albin lite krubb, han hade ju trots allt inte ätit på 4,5 timme. Efter det gjorde jag carbomara till middag. Det var det enda jag kunde komma på som vi hade hemma och som jag kunde äta. Väldigt trist utan ost i.
Än så länge har den här dagen varit som en dröm, för både Albin och mig. Nästan mått som en prins.
När det gäller hans sömn så vet jag inte om det är för att han mår bättre i magen eller som han blivit tröttare av förkylningen. Vi är verkligen inte van att han sover som han gjort idag. Men i vilket fall så är det bra!

Elin ska hjälpa mig sen att fixa i ordning min blogg, göra den fin. Det blir roligt, som det är nu ser det så tråkigt ut så.

Jessika ringde mig idag, hon kom till Sollefteå igår kväll. Hon kommer antagligen till oss på Måndag. Gud så skoj och mysigt. Längtar!

Hur söt kan man vara??
 

Idag är det ju lördag, och det innebär - SVENSSON SVENSSON. Innan det så blir det väl Stjärnor på is.

Får se om jag återkommer, men annars - ha en fortsatt trevlig afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0