Huvudvärk igen

Ja god kväll, nu är klockan tio. Dagen har rullat på bra ändå. Albin sov i lite över 2 timmar på varan säng idag, det är alltså lite skillnad mot förut. Vid halv fyra klädde vi på oss och gick ut med vagnen, men bara en kort sväng. Gick på ICA och handlade lite, sedan hem med alla varor. Då sov Albin i vagnen, så jag tog med mig alla julkort och gick på OK och postade dom, skönt att ha det ur världen nu.

Har ju känt av lite i huvudet varje dag nu i nån vecka, men idag blev det lite värre, tur att Tommy kom hem och kunde vara lite med sin son. Han gick också och köpte mat åt oss båda på grillen. Efter den var uppäten så tog jag en alvedon och låg på soffan, sov nästan en timme. När jag vaknade hade det blivit lite bättre. Det är nog något som kommer från nacken. Sedan såg jag ett program om kortväxta barn, dom var så himla söta. Men dom hade det tufft, usch.

Men nu hade jag tänkt prova att lägga mig med Albin, se om han kan somna. Jag känner verkligen att det skulle vara skönt för mig att somna nu också. Ja, vi får väl se, det är ju värt ett försök iallafall. Tommy, han får sova i gästrummet inatt igen, det är bäst så. Imorgon klockan ett blir det BVC, för vägning och mätning. Får se hur det har gått de senaste 2 veckorna. Men jag har slutat ha förhoppningar om vikten nu. Han är ju helt enkelt en som inte går upp så mycket. Huvudsaken är ju att han följer sin egen kurva iallafall.

Ja, håll tummarna nu. Ska borsta färdigt tänderna, byta blöja på klimpen. Sen ska vi prova lägga oss.

GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0