Nu gör vi helg

Ja torsdag kväll och nu har vi gjort helg här hemma, känns bra! Ännu bättre med tanke på vilken helg det är, dvs lastbilsträff! På lördag kommer min kära mor för att vara barnvakt så jag & älsklingen kan gå ut tillsammans. Det ska bli riktigt kul!


Nu har jag myst för mig själv med lite ost & kex framför inspelade idol och big brother medans resten av familjen sover. 




Tidigare ikväll ägnade jag mig åt välbehövlig rensning & sortering av mina garderober. Två av tre är gjorda! 


Hilma slog mig med häpnad ikväll när hon ville gå på pottan. Hon satte sig och började pinka direkt. Jag hurrade glatt och klappade händer förstås! Duktig liten tjej, knappt 20 månader gammal. Tempen är fortfarande för hög, så det blir inget dagis imorgon heller...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Här gjorde jag och barnen helg i går också, skönt med tidig helg. Vi funderar på om vi ska åka på lastbilsträffen imorgon men vi får se hur vi gör. Ska ni vara där nåt imorgon?

2014-09-19 @ 09:11:46
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0