Kul så länge det varar

Hilma hade ju som sagt haft feber i minst 10 dagar, tills i söndags då hon äntligen var feberfri och vi kunde börja inskola på måndagen. Det blev tyvärr bara två dagar, för i morse var febern tillbaka. Jag var så less att jag bara ville lägga mig ner och grina. Men det var ju kul så länge det varade.


Tråkigt eftersom det gick så himla bra dom där två dagarna. Så irriterande när man inte vet vad febern beror på. Vill ju få inskolningen gjord nu så jag kan börja jobba den 29:e som det är tänkt. Men men...

Tempen var iallafall lägre ikväll. Hoppas hon är feberfri imorgon, så kanske vi kan gå dit på fredag igen. Annars måste vi nog på VC och ta ett nytt crp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0