Ikväll lyckades jag

Idag har jag bland annat tagit hand om en massa tvätt & disk, betalat räkningar, tagit ett bad och duschat barnen. Det har varit hockeyträning för grabbarna. Barnens kusin Edvin har varit här och mina vänner likaså. 

Jag har lyckats med ansiktsmasken - AJ! Det kändes som att jag vaxade hela ansiktet när jag drog av den. Senare ikväll lyckades jag även bränna mig som attan med plattången vid hårfästet - också AJ! 

Det har varit en ganska jobbig helg. Hilma blev lite förkyld, vilket var ganska väntat efter fem dagar på dagis?! Jag har haft fruktansvärd värk i kroppen och huvudvärk. Men idag har det varit lite bättre för oss båda.

Imorgon är det alltså min första arbetsdag efter typ 20,5 månad hemma. Mycket knepigt! Jag hoppas verkligen att lillstumpan kan åka på sin första riktiga dagis-dag också. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0