En perfekt fredag

 
Idag är Abbe ledig och Hilma har sin sista inskolningsdag på dagis. Vi lämnade henne där vid halv nio och sen började fredagsmyset med film & fika direkt vi kom hem. 
 

Nu sitter Abbe och spelar på min gamla telefon och snart ska vi åka på lunch-dejt med några vänner. En perfekt fredag med andra ord! Om man bortser från värken förstås...

Dessutom är det min sista dag som mammaledig idag och det är med blandade känslor. Både roligt & skönt och sorgligt & jobbigt. På måndag börjar allvaret igen...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Alltid tråkigt när man är föräldraledig sin sista dag. Jag har ju turen att få vara hemma och plugga och därmed kunna bestämma lite som jag vill själv ändå. Trivs Hilma bra ?

Svar: Ja, det är både och. Ska bli roligt och skönt också. Men känns samtidigt sorgligt och väldigt konstigt. Åh va skönt att du kan göra det :) Hon trivs jättebra!! Som tur är... Allt bra med er?
Karin Nilsson

2014-09-26 @ 17:55:09
URL: http://victoriajul.blogg.se
Postat av: Hanna of Sweden

va fina ni är!! ^^ härligt att det går bra med inskolningen... :)

hoppas ni har en skön helg!

puss och kram

Svar: Har ju glömt att svara! Det är jätteskönt att det går bra på dagis :) Hoppas det är bra med er. Trevlig helg! Puss & kram!
Karin Nilsson

2014-09-27 @ 19:03:29
URL: http://hannaofsweden.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0