Blandade känslor

Jag är så...

STOLT
 över våra älskade barn. Vi har fått höra mycket beröm av Albins fröken, han är så duktig. Idag provade jag att lämna Hilma på dagis för första gången. Åkte vid 09:15 och kom tillbaka vid 11:30. Det hade gått jättebra för henne, kändes mest konstigt för mamman. 


RÖRD över presenten jag fick av Albin idag, en fin liten duk som han vävt själv på skolan. Fint inslagen var den också. Jag blev minst sagt tårögd!



ARG på min dumma kropp som bara värker och jävlas! 

IRRITERAD över att me & i skickade fel storlek på Albins tröja. Inte kul, när han äntligen fick den idag.


NÖJD över att jag ändå fått lite gjort idag. Har tagit hand om ren tvätt, tvättat & hängt två maskiner. Tagit hand om massor med disk. Rensat bort återvinningen från tvättstugan. Handlat och pantat. Lagat köttfärsbiffar med potatis & gräddsås till middag. Plockat, dammsugit och duschat. Skönt!!

GLAD över att nu få sitta under filten med gott kvällsfika framför teven medans resten av familjen sover. Abbe vaknade dock pga hosta. Han fick hostmedicin och la sig i våran säng, så jag hoppas han snart somnar igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0