Åtta år av kärlek

Mitt på dagen på jobbet kom jag helt plötsligt på vad det var för speciellt med dagens datum (den andra oktober), jag & Tommy har varit tillsammans i 8 år! Tiden går verkligen fort när man har roligt, tyckte inte det var längesen jag skrev att det var 7 år. Mycket har vi hunnit med, men går inte in mer på det för då tar detta aldrig slut...


När jag kom hem från jobbet blev jag nästan nykär på nytt. Där på köksbordet låg två gulliga lappar, en till mig och en till Abbe. Det som berör mig allra mest är vilken fantastisk pappa han verkligen är. Vilken kärlek han både känner och visar för våra barn. Han är så engagerad, lekfull, snäll, lugn och tålmodig. Bara bäst helt enkelt! 


Kan helt ärligt säga att jag inte vet någon pappa som är som honom. Och då var han ändå "bara" 20 år då vårat föräldraliv började. Inte har vi haft det så himla lätt med våra två små heller. Är glad att just han blev min, våran!

Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0