Man ska ha husvagn

Ja, nu är vi alltså husvagnsägare också. Tommy & Abbe åkte till Örnsköldsvik i morse för att titta på den här gamla vagnen och efter mycket inspektioner & velande slog dom till. Det är ingen stor och flådig sak, men den går nog att piffa till så att den blir fräsch och fin. Och den var ju faktiskt billig. 

Dessvärre fick jag migrän mitt på dagen, inte kul när man är själv med Hilma. Kände mig så desperat medans jag väntade & väntade på att grabbarna skulle komma hem. Efter halv fem var dom hemma och jag fick äntligen lägga mig och vila...




OBS - GROVSTÄDNING BEHÖVS! Sedan måla lite invändigt, byta klädsel på sofforna och sätta upp fina gardiner. Golvet är iallafall snyggt och relativt nytt. Så småningom ska amazonen lackas om, då är tanken att husvagnen ska lackas likadant. Det blir nog super! Mysigt att åka iväg på små turer med familjen nästa sommar. Skulle tro att det blir en och annan motorträff också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0