Tröttlessargfrusterad

En ständigt värkande kropp. Dåliga nätter med väldigt lite sömn. Jobbiga dagar med massa grin & gnäll. Detta gör mig så trött. Även på ganska dåligt humör, och det hatar jag!!

Den lilla motivation & tjurighet jag hade är som bortblåst just nu, vilket gör mig så arg. Har redan gått upp cirka 2,5 kg. Orkar inte få nånting gjort hemma (har inte så mycket tid till det heller) vilket gör mig frustrerad.

Nu sitter jag här, med älskade lilla Hilma i famn. Har tappat räkningen på hur många gånger hon vaknat ikväll, men mellan 21 och 22 vaknade hon iallafall 4 gånger. Nu är hon dessutom förkyld stackarn.

Det blir minst sagt en "spännande" natt!

 


Kommentarer
Postat av: sara ericsson

Hoppas verkligen på det bästa för er! Ibland känns det konstigt att man fortfarande står på sina ben, men på något vis tar man sig igenom allt och jag är säker på att det är kärleken som driver oss mammor!! Du är grym!

2013-09-07 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0