Lastbilsträffen 2013

Nu är helgen slut och Ramseles årliga lastbilsträff är över. Vi hade tur med vädret till slut, tack och lov! Många fina lastbilar, mycket folk, nöjd son och besök av familjen. Spenderade många timmar nere på utställningen, Abbe var som i himmelriket och självklart hade han sina arbetskläder på sig.

Vi var även på jättetrevligt 30-årskalas för våran vän Mathias igår. Där blev vi bjudna på mat och massa annat gott. Sedan hann jag gå ut med sambon en sväng innan det var dags att åka hem igen för nästa matning. Mamma var hemma med barnen, men jag hade amningsjour! 

Helgen var iallafall bra förutom att jag var så galet trött, vilket jag fortfarande är. Har knappt sovit nåt de senaste två dygnen. Och hela kroppen värker! Så nu ska det bli riktigt skönt att blunda och förhoppningsvis få några timmars sömn...





Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha, ja tror jag måste klippa hål i vantarna eller nåt drastiskt ;) Tog med napp på dagens promenad, men den är ju inte alls lika god som fingrarna ju ;)

2013-09-23 @ 16:39:25
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag passar på att norpa åt mig lite större storlekar åt Ingrid nu när det är rea. det värsta är att jag inte har nån större koll på den där växa lådan så risken är stor att det är galet mycket i strl 68 och 74 nu ;)

Jag hittar aldrig nåt till grabbarna längre på polarn. Edvin känns för "stor" för dom kläderna nu. Plötsligt ska det bara vara puma och adidas. Och Tore har ju fått ärva kläder från alla möjliga håll plötsligt ... ;)

2013-09-24 @ 12:12:05
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Amanda

Åh så kul!

2013-09-24 @ 15:30:27
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0