Det som inte dödar...

Känner mig väldigt nöjd över att ha gått två promenader idag, sammanlagt 1,3 mil. Nu värker det ännu mera, i nacken, ryggen och foten framför allt. Men det är det värt, så länge det ger resultat. Det är bara att bita ihop. Det som inte dödar, det härdar. Har dessutom bestämt mig för att tatuera in just den meningen, fast på engelska.



Sedan har vi haft en mysig kväll hos våra bästa vänner med taccos, kaffe & kaka och massa surr. Synd att tiden går så fort när man har trevligt. Stackers Hilma blev så trött så trött. Just nu sover iallafall hela min älskade familj. Jag funderar på om det ens är någon mening att sova, väntar bara på att lillan ska vakna igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0