Torg-dag

Idag har det varit marknad nere på byn. Massa olika saker att titta på, ljuvligt god thai-mat och sedan fick barnen leka av sig en stund på lekparken tills det var dags att handla och promenera hemåt. Ännu en bra dag, utomhus från morgon till kväll, med bättre väder än igår. T.o.m lite solbrända axlar nu.

Det värsta är att jag verkar bli dålig. I morse var jag snorig och hade ont i halsen. Nu känner jag mig så trött och helt slut (värre än vanligt alltså) och rösten håller på att försvinna. Väldigt passande! Imorgon är bästa dagen på hela året i Ramsele, mamma & pappa kommer och ska vara barnvakt åt våra älsklingar på kvällen och jag ska få gå ut några timmar för första gången på länge. Ja, vi får väl se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0