Torsdag

Den här arbetsveckan har verkligen känts på, trots att jag inte gjort mycket. Så skönt att det är Fredag imorgon!

Idag efter jobbet beställde jag mat från pizzerian som vi tog med oss till Cissi & Alice. Det var trevligt att få umgås med dom en stund. For hem då det var läggdags för Abbe. Vi hade fått paketet från adlibris - en alfons bok & en alfons cd till Abbe som självklart invigdes ikväll, och den tredje fifty shades boken till mig. Så vi var nöjda båda två.

Sen har jag kört en tvättmaskin, plockat bort det sista av julen och lagt ner allt i kartongerna igen. Bara granen kvar nu, som vi får ställa undan imorgon.

För övrigt så håller värken och halsbrännan på att göra mig galen. Ska läsa några sidor bok nu innan det blir godnatt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0