Mina älskade hockeykillar

Inatt hade jag som sagt väldigt ont, men lyckades somna ifrån det vid klockan ett ungefär. Vaknade och klev upp en sväng vid halv fyra, då sambon skulle iväg till jobbet. Sedan sov jag och prinsen ända till klockan 8. Behövligt för oss båda. På förmiddagen blev det dagmamma för Abbe och lunch med goda vänner för mig. Annars har jag inte gjort så mycket annat än att elda idag, och plockat lite.
 
Senare tog Tommy med sig Abbe till ishallen för en timmes träning och så köpte dom med sig mat hem från grillen. Efter det spelade dom nhl 13 på xbox - helnöjd grabb som vann över papsen. Och sen var det dags för modo-match på teven. Jag har riktiga hockeykillar jag.
Jag & Abbe tog oss ett härligt bad också. Han fick blöta mitt hår flera gånger och låtsades vara frissa, haha!
 
 
Våran pajas

Kommentarer
Postat av: Ullis

Sötaste Lill prinsen :-) så fina bilder <3

2013-01-18 @ 12:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0