Måndagsmys

Jag överlevde arbetsdagen! Kanske för att jag inte gjorde många knop, och för att jag fick luncha på caféet med min vän Malin. Efter jobbet hämtade jag Abbe hos dagmamma och så åkte vi till byns bästa affär för att inhandla några presenter till en kompis som fyllt år. Där hade lillprinsen tur (som vanligt) att bli bjuden på saft & pepparkaka av Malin. Han fick även ett par skoterglasögon av mig som han valde själv, blåa såklart. Blå är ju faktiskt en av hans absoluta favoritfärger.
 
Väl hemma blev det stuvade makaroner & falukorv till middag. Sedan var det myspys i soffan. Jag har nog världens mysigaste son, som är väldigt generös med pussar & kramar. Det är jag så glad för ♥
 
Abbe verkar dessvärre vara i nån period nu då han är lite otrygg, av någon anledning. Det är framför allt vid läggdags, men även på dagarna vill han hela tiden vara med oss och har svårt att vara själv. Jag vet inte alls vad det beror på, om det är hans funderingar eller mardrömmar som gett negativ effekt. Men jag hoppas iallafall att det ger med sig snart...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0