Dagens arbetarkille

Sambon kör förmiddag idag. Han ringde på min telefon strax före 9. Abbe svarade och dom bestämde att Abbes farfar skulle komma hit och plocka upp honom strax före 11 för att åka till Brorssons. Sen så skulle han få följa med sin pappa och lasta. LYCKA!
 
Ni kan ju tänka er vilken lång väntan för en förväntansfull arbetarkille. Jag vet inte hur många gånger han frågade "Hur lång tid är det kvar?" "När kommer farfar?" "Vad är klockan?" "Är jag klar nu?". Självklart skulle arbetskläder och arbetshandskar på.
 
Det lär förhoppningsvis vara en supernöjd kille som kommer hem sedan. Han vaknade ju t.o.m på strålande humör i morse och det har fortsatt hela förmiddagen. Nu är jag alltså ensam här hemma, tittar på tv, dricker kaffe och eldar upp lite värme i huset. Ska väl försöka få lite gjort här snart också...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0