Vinst till leopard-älskaren!

Jag som aldrig brukar vinna nånting har äntligen gjort det. En snygg The Brand-body till Hilmilur. En vinst helt i min smak, galen leopard-älskare som jag är. Så himla kul!


Skulle någon gå igenom vårat hem, framför allt mina garderober så skulle den nog fundera lite...

Leggings, byxor, linnen, klänningar, tröjor, koftor, trosor, strumpor, hårsnoddar, hårband, hårspännen, handdukar, sängkläder, förvaringskorgar, klockor och örhängen mm är några av sakerna som finns. 

Leopardmönster har varit som en liten passion, säkert dom senaste 4 åren. Hilmas byrå har ju också ett antal plagg med just det mönstret, och fler lär det bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0