Pappas pojke

Detta är helt klart pappas pojke. Framför allt sen Hilma föddes har det blivit extra mycket. Inte alls konstigt. Jag har inte lika mycket tid, möjlighet och ork över, tyvärr! Det känns såklart för jävligt emellanåt. Men det är tur att Tommy gör allt han kan för Abbe. Så fort han har tid så hittar dom på nåt. Dom har ju samma intressen också, HOCKEY och LASTBILAR, vilket gör att det blir väldigt naturligt att dom spenderar mycket tid med just det.


Då jag är själv hemma med båda barnen går mycket tid till att försöka hålla Hilma någorlunda nöjd. När hon väl sover någon lur passar jag på att bara mysa med prinsen framför teven, leker lite på hans rum eller så. Men jag får även försöka fara hemifrån nån gång emellanåt och göra nånting med bara honom medans pappan är hemma med prinsessan. Dom tillfällena blir väldigt uppskattade, både för mig och Albin... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0