Årets gulligaste pepparkaksbarn

Härom dagen försökte jag fota barnen i deras pepparkaksdräkter. Det var ju allt annat än lätt. Hilma ville inte alls vara stilla utan kröp omkring, grinade & skrek och slet av sig hucklet hela tiden. Sedan ska man då försöka få till en bra bild där man ser båda bra och dom ser någorlunda glad ut. Det var iallafall en bild som blev okej som julkort, så jag beställde dom igår kväll. Skönt att ha det gjort nu! Förra året blev det ju aldrig av...
 
SÅ UNDERBART GULLIGA!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victorias Jul

Jag börjar bli lite smått stressad av att inte ha fotat julkorten än. Jag brukar göra det i god tid men i år har jag tänkt fota ute så vi väntar på snön som aldrig verkar komma

2013-12-05 @ 10:36:05
URL: http://victoriajul.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0