Månadsdagen

I Torsdags den 22/8 var det inte bara lillans månadsdag. Utan det innebar även 4 månader utan det som jag i princip levde för förut. Jag ska vara helt ärlig - jag saknar det hela tiden och det är ett rent helvette att vara utan.

Tyvärr så är jag inte en av dom som vänjer sig och blir äcklad av sånt efter ett tag. Men jag luktar och suktar och dreglar och drömmer, tills den dagen då jag kommer kunna unna mig lite igen.

Fast det är inte bara dom godsakerna jag saknar, utan även SNUS! Det första jag kommer köpa när jag slutat amma är en snusdosa!

 


Kommentarer
Postat av: Carolina

Förstår att det är tufft men jag måste säga att jag tycker du är sjukt duktig - kämpa på! KRAM

2013-08-24 @ 15:41:41
URL: http://carolina1979.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0