Inte min dag...

Jag somnade kanske vid 3 inatt. Sedan var det vakna och mata med jämna mellanrum som vanligt, fram till 7-tiden då vi klev upp. Det är grått & regnigt ute och kroppen värker som alltid. Skulle vilja få massor gjort, men jag har ingen ork. Jag hatar att vara på dåligt humör och vara så trött att man har nära till gråt. Trött är man ju alltid, men det är ju mer eller mindre. Som om det inte vore nog så spillde jag ut en mugg med kaffe i tv-rummet och spillde även ut mat i köket. Ja, det är som sagt inte min dag idag.
 
 
 Det enda som skulle kunna pigga upp lite och göra det hela lite mera positivt vore ju om det kunde hända något på vågen. Men inte det heller! Det har stått stilla ett tag nu. Har ju inte gjort så mycket på sistone heller iofs, förutom promenerat lite. Men jag skulle behöva tappa ett kilo till nu snart så jag får lite motivation.
 
Så, nu har jag fått klaga lite idag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0