Det är mycket nu!

I övrigt tänker jag mycket på Hilmas dop, som ännu inte är bokat.

Jag tänker hela tiden på min älskade mormor och kan inte hålla tårarna inne.

Funderar på tatueringar (inte så viktigt men tar ändå på hjärnan).

Sover väldigt lite och har en jänta som är mycket mer grinig än nöjd.

Är så trött i skallen av allt och inte på nåt vidare humör.

 

Kroppen värker lika mycket som vanligt.

 

Har egentligen massor att göra, men får nästan inget gjort.

 

Vill kunna träna mera!

Gnäll gnäll gnäll! 

Men det är ju tur att det är helg nu och att jag får vara med min älskade familj.

 


Kommentarer
Postat av: storasyrran

Vilket fint kort!

2013-08-31 @ 19:17:25
URL: http://storasyrran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0