Vaknat på fel sida?

Inte jag eller Tommy inte. Utan ingen mindre än Abbelito, verkar ha vaknat på fel sida idag. Sur nåt så fruktansvärt, så fort han slog upp ögonen. Men just nu är det ganska lugnt, han äter sin gröt och tittar på sin bamse-film. Jag njuter av dagens första kaffekopp. Börjar jobba klockan 9. Brasan i kaminen är tänd, för 19 grader inomhus tycker jag är på tok för lite. Ute är det sol och blå himmel men kallt, nån minusgrad, frost på backen och is på bilrutorna. Tommy & Abbe ska till min mamma & pappa en sväng idag. Släpvagnen tar dom också med sig för dom ska bland annat ta med sig Abbes våningssäng hem.
Igår rengjorde jag alla garderober i sovrummet. Har vikt och fått in kläder i en iallafall. Så jag vet nog vad jag ska syssla med när jag kommer hem idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0