Solbränna, födelsedagsbarn & promenad

Idag på jobbet satt vi ute ett tag och helsike vad solen tar! Är alldeles rödbränd på bröstet, axlarna och lite i ansiktet. cyklade hem efter jobbet och tog mig en välbehövlig dusch.

Sedan gjorde vi oss klara för att fara till Sel och fira bästa Edvin som fyllde 5 år idag. Abbe gav Edvin en tjugolapp, men på Lördag får han sin rätta present då det är kalas.

Har varit på en kvällspromenad med Petra och självklart var underbaraste hunden Sally med ikväll igen. Cirka 50 minuter blev det iallafall. Jag är nöjd, med tanke på att jag helst bara hade velat slöa i soffan. Har även tagit mig igenom den första sockerfria dagen på länge. Eller alltså inget godis, läsk, fikabröd osv. Nu jävlar!

Nu tittar jag på inspelat Big Brother, sen blir det nog sängen. Imorgon är det Fredag, underbart!








Kusiner och bästa vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0