Solarium

Igår sattes det nya solariet in på jobbet, ÄNTLIGEN! Som jag väntat. Jag var som ett litet barn på julafton. Jag var den första att inviga detta solarium och eftersom jag inte solat nånting sen i somras ville jag börja lite försiktigt. Solade bara 12 minuter och stängde av "extra-rören". Det syntes ju direkt efteråt att jag hade solat men blev inte så jättemycket. Så idag solade jag igen, 20 minuter med extra-rören igång hela tiden. Och jäklar vad det tog! Fräknarna kom fram litegrann och jag fick märke av trosorna. Nu blir det till att bygga upp brännan lite tills det är dags att sitta ute i solen. HÄRLIGT!


Stort och snyggt är det också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0