Klämdag

Gud vad underbart det är med långhelg, skulle ha varit såna lite oftare, haha. Har inte gjort så mycket idag, förutom att jag suttit nästan 2,5 timme hos tatueraren igen. Vi byggde på och fyllde i litegrann på den jag gjorde sist. Jag är supernöjd! Även om vi inte gjorde så mycket så blev det ganska stor skillnad. Kommer nog bygga på den lite till nästa gång, antagligen i slutet av Juli. Det kommer före-och-efterbild sedan...

Tommy & Abbe har varit i Myrdalen idag med Elin och hennes pojkar. Vi har haft besök av Jim & Sanna nu ikväll. Mina grabbar kom precis hem efter att ha varit och tvättat släpvagnen. Jag sitter i lugn o ro och dricker mitt kaffe. Så synd att det blåser stormar ute. Hoppas på bättre väder imorgon så man kan vistas utomhus...




Skulle kunna betala 100 spänn för en sån här just nu...


Kommentarer
Postat av: Emma | Mamma till Kira

Åh vad gott med mjukglass!

2012-05-29 @ 20:28:08
URL: http://ihuvudetpafrokennilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0