Fredag och halsont

Idag är jag riktigt riktigt trött och har haft jätteont i halsen sen igår. Blir så sur eftersom jag vill sola, men vill inte riskera att bli sämre. Annars på jobbet har vi mest bara städat hela dagen. Efter jobbet for jag och handlade. Sen fixade vi hemmagjord pizza till middag. Det var en väldigt tjurig Abbe här hemma, så det blev mycket "bråkande". Vad trött man kan bli bara av det?! 

Jag somnade en stund på soffan ikväll, Tommy fick inte liv i mig på en stund. Jag väcktes av att mamma ringde på min mobil. Vi har ätit marrängsviss framför hockeyn, lite Fredagsmys sådär. Helt underbart nu med denna inspelningsbara box, då vi kunde spela in Big Brother medans vi tittade på hockeyn. Så det är vad jag ser nu innan det blir sängen...

Imorgon är det öppet hus på gymmet, en bra avslutning på denna "Friskvårdsvecka". För den sakens skull så hoppas jag att det inte blir kanonväder under dagen, för då kommer färre besökare. Vi kommer ha tre stycken gästinstruktörer som kör två pass vardera - Step Muscle, Spinning och Crossfit. Det kommer även finnas lunch-buffé. Kolla in våran hemsida http://rafnagym.se

Finvädret kan dock mer än gärna få komma framåt eftermiddagen/kvällen och vara på Söndag. Gud så skönt det skulle vara!




Mina älsklingar  ♥


Kommentarer
Postat av: Roby Woods bekännelser

Vem vill du skall vinna hela bigbrother och vem vill du helst få ut? :D Mår du bättre nu då?

2012-05-13 @ 00:52:21
URL: http://robywood.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0