En supernöjd Abbelito

Efter jobbet hämtade jag Abbe hos dagmamma. Vi åkte hem, jag skyndade värma på maten åt honom som han fick äta ganska fort. Sen for vi till åkeriet (pappa Tommys jobb). Abbe skulle prompt ha med sig en kaka, av dom nya ballerina vi köpt. Han fick alltså åka med en sväng i timmerbilen, iväg till skogen och lasta. Gud så nöjd han var och vilket leende han hade när dom for, underbart!

Jag fick lite tid för mig själv här hemma. Åt litegrann, diskade lite, fyllde diskmaskinen, plockade lite, torkade lite och hämtade ved bland annat. Slappade lite. Efter ungefär 1,5 timme var det dags att hämta lillprinsen igen. Då satt han där i fikarummet på Brorssons, fortfarande helnöjd och drack varm choklad. Han berättade att han hade surrat med Jennifer i radion och kastat stenar i en vattenpöl ute i skogen. Han somnade iallafall väldigt gott när vi kom hem, goúnge!

Nu ska jag göra mig klar för sängen, det är en dag med arbete imorgon också. Otroligt skönt att det är Fredag!




En blivande yrkeschaufför?


Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Kan tänka mig att han var toknöjd :)



Och nyfiken blev jag på vad du shoppat ;)

Kram

2012-06-01 @ 10:05:45
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Haha, det stod "slappade" lite och jag tyckte att det stod "shoppade" lite ;)

Tyckte att det var konstigt att man kunde småshoppa där uppe på lingonstigen ;)

Kram

2012-06-01 @ 10:21:32
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0