En fin en...

Hittade några enstaka bra tapeter i böckerna, som passar oss och vårat kök alltså. Denna föll jag för direkt! Tommy tyckte också att den var jättefin, vilket jag tyckte var väldigt kul. Men, jag vet inte om den blir för mycket? Vill inte att det ska bli grälligt på nåt vis. Jag önskar att man kunde göra sitt eget rum på nätet och se hur tapeten blir i det rummet. Ja, svårt är bara förnamnet! Hur tror ni att den skulle bli i köket ovanför den vita panelen? Det är ju inte så himla mycket vägg ändå. Det blir att fundera vidare på det iallafall. Självklart må vi ju titta på mera tapeter innan vi bestämmer oss. Men detta är nog ett alternativ...





Några andra som var okej






Kommentarer
Postat av: biggan

Jag tro inte alls att de bli för mycket. Kör på den om ni tycker om den. Ja tycker nästan man behöver ha nå mönster eller färg då panelen är vit, men de där är ju smaksak:-). Man ska ta de man gillar då bli de som bäst;-). Lycka till

2012-05-08 @ 05:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0