Äntligen sommar!

Åtminstone idag, men förhoppningsvis har den kommit för att stanna. På lunchen idag åkte jag till caféet och åt en salladen utomhus. Efter jobbet cyklade jag hem. Vi fick besök av grannen Helen och hennes Hugo som är jämngammal med Abbe. Pojkarna hoppade studsmatta o lekte för fullt medans vi vuxna surrade o drack kaffe. 

Nu har jag bestämt att jag måste försöka skärpa mig och börja röra på mig mer igen. Så klockan nio ikväll trotsade jag fotjäkeln och tog med mig goaste grannhunden Sally Jonsson ut på en timmes promenad. Det var fortfarande jätteskönt och fint ute. När vi kom tillbaka så surrade jag med Kristina tills klockan nästan var halv tolv. Tiden går verkligen fort när man har trevligt. 

Har nu suttit här och tittat på mitt inspelade Big Brother och känner att tröttheten är enorm. Så det är bara sängen som gäller!





Kommentarer
Postat av: Victoria

Dom kostar 1890 på röåns.

Jo dom har ändrat rekomendationerna nu till sex månader. Ja vi ska på Edvins kalas så om ni också ska dit så ses vi där.

2012-05-24 @ 07:44:12
URL: http://victoriagt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0