Tatueringar

Inte nog med frisyrer så är jag nu i tatueringfunderingar och blir alldeles snurrig. Ska nämligen tatuera mig någon dag nästa vecka, hos en kille som kommer hit till byn från Stockholm. Han är väldigt duktig och har bra pris. Men jag har varken bestämt mig för vad jag ska ha eller vart den/dom ska sitta. Det är så svårt för det är så mycket olika saker jag är sugen på, men det är inget man ska förhasta. Man måste vara helt säker, eftersom det är tänkt att man ska ha dom livet ut. Det enda jag är säker på är att jag ska ha Albins namn någonstans, men vart? Och vilket "typsnitt"? Nu gäller det att leta som en galning på nätet och tänka så det knakar. Det känns väldigt roligt och spännande iallafall!




Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag har funderat på att tatuera barnens namn jag med men jag lär nog aldrig komma till skott och göra det. Jag är så velig så jag kan aldrig bestämma mig.

2012-03-29 @ 16:57:58
URL: http://victoriagt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0