Tapetdjungeln

Ja jag sitter och kollar tapeter på nätet. Försöker få inspiration, försöker hitta något bra, men blir bara mest snurrig. För det första så är det ju rena djungeln, finns hur mycket som helst att välja på. Och för det andra så är jag en väldigt velig människa - ingen bra kombination. Dessutom så har jag inte riktigt bestämt mig vart eller hur jag ska ha, då blir det genast ännu svårare. Det enda jag vet är att det ska vara vitt/ljust. Det får gärna vara mönster i, men helst ganska diskret. Ni får gärna tipsa om sidor eller speciella tapeter om ni vet något. När jag åker till Sundsvall på påsk-helgen ska jag iallafall kika på Rusta, dom har mycket fina tapeter och jag har hört att dom är bra, dessutom väldigt bra pris.


Här är en jag gillar från Rusta. Funderar på att ha den antingen ovanför panelen i köket (om det inte blir för mycket?) eller som fondvägg i vårat sovrum...




































Vad tycker ni om den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0