Läggdax!

Det tar verkligen på krafterna att ha en massa värk. Och inte nog med det, jag är även så jävulskt snussugen att jag blir tokig!!! Borstar tänderna nu och trycker upp toapapper under läppen. Det är nog bäst att jag går och lägger mig snart. Saknar sambon också, som jobbar borta hela den här veckan. Men tur att det är sista veckan innan han & Abbe får semester. Imorgon är det Onsdag, jobb för mig och dagmamma för Abbe som vanligt, sen får vi se vad som händer. Godnatt!
 
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Jag har såklart också klickat hem den ... plus några böcker till mig ;)
Kram

2012-06-28 @ 08:36:27
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0