Mera uppvaktning

En dag kvar av arbete, sen blir det 4 veckors semester med mina grabbar. Kan inte ens beskriva känslan, kan knappt föreställa mig hur det kommer bli. Men det kan inte bli annat än underbart, min första riktiga semester!
 
Idag har det varit riktigt kanonväder hela dagen, så skönt. Lugnt på jobbet. Grabbarna mina åkte på badet efter att vi hade lunchat tillsammans hemma. Dom hade haft det jättebra där med Elin och hennes grabbar. Roligt att Abbe hade doppat huvud & ansikte och tyckte inte att det var så farligt...  (Bild stulen av svägerskan Elin).
 
 
På kvällskvisten kom mina älskade vänner Malin & Emilie. Jag fick en sporttop av Malin och av Emilie fick jag en fin blombukett o ett presentkort på Hem&Fritid. Dom är ju för goa, jag som inte vill ha några presenter och så fick jag såna superbra saker! Vi fikade kaffe & tårtor och surrade massor, det var alldeles för längesen sist. Hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång. Tack så mycket tjejer!
 
Självklart väldigt nöjd över denna dag också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0