25 somrar!

Vart tar tiden vägen undrar jag? Jag fyller 25 år idag! Börjar med att jobba 9 till 16. Sedan hem för att fortsätta med förberedelserna. Min familj kommer hit idag och ska äta middag o fika med oss. (Danne (ena brodern) med familj kan tyvärr inte komma).
 
Det är inte bara roligt när det vankas finbesök utan även väldigt bra så man får massa gjort hemma. Igår fick Tommy klippa gräset och trimma. Jag plockade lite ute, rengjorde broräcket, lagade middag och även en paj som vi ska ha idag. Vi tvättade, satte upp ett par gardiner, röjde undan på övervåningen och la in det mesta på vinden. Tommy renbäddade våran säng. Jag plockade o dammtorkade lite, tog hand om ren tvätt och sist men inte minst så gjorde jag en jordgubbstårta innan jag gick o la mig. Längtar faktiskt tills jag får mumsa på den!
 
Jag önskar mig allra mest en bra systemkamera, så det är vad jag hade köpt åt mig själv om jag hade haft råd :) Annars önskar jag mig ingenting. Jag är en sån som inte alls tycker det är speciellt att fylla år eller få presenter, utan jag blir bara glad att nära o kära kommer och umgås. Men jag vet att dom lär komma in sjungandes med paket, blommor och tårta ändå, för så är dom! Jag kommer iallafall att ha en kanondag som vanligt, hoppas ni andra får det också...
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monia - mamma till Tuvalie

Missa inte tävlingarna jag har igång i bloggen :) Du kan vinna valfritt par solglasögon, en barnmatsservis och stående bokstäver "LYCKA" att inreda ditt hem med :) Kika in under "Tävlingar" till vänster i min meny så hittar du rätt.

Ha en fortsatt trevlig dag!

2012-07-04 @ 20:49:44
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0