Våran långa Fredag

Abbelito vaknade klockan 6 i morse, men jag hade turen att få ligga kvar en stund till. Han har varit mycket piggare idag också. Han är sig själv igen kan man säga - driver mig till vansinne emellanåt, haha! Men han är väldigt rosslig i halsen. Vid 10-tiden åkte Tommy till Sundsvall med sina polare för lite veteranmarknad. Jag & Abbe har mest roat oss med filmer. Efter en sen lunch tog vi vagnen och gick en liten promenad. Träffade Anneli som stod och tvättade bilen, så vi surrade med henne en stund. Vi vände sedan om och gick till Albins farfar. Elin, Edvin och Tore var där. Pojkarna åt en massa godis och lekte för fullt. Abbe blev så nöjd, han som sa senast i morse att han saknade sin älskade Edvin. Hem och myste i soffan igen, såg på Saltkråkan några timmar tills det blev sängen för lillhjärtat. Jag skyndade mig och dammsög innan han la sig också också, vilket var väl behövligt. Hoppas att Albins nattsömn inte behöver bli så störd av den hemska hostan, han har redan vaknat några gånger...


Kusiner och bästa vänner

 

 

Mys med goa Tore

 

Har stulit bilderna från kära svägerskan Elin.


Kommentarer
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Tack för idag! Och promenaden tillsammans måste vi ta tag i tyck jag :)

Kram

2012-04-06 @ 21:47:11
URL: http://edvinsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0