Sakta men säkert..

... går det framåt. I morse började jag med flyttstädningen i lägenheten och tömma det allra sista där. Men gud vilken tid allting tar. Har gjort rent ugnen och kylskåpet i köket, bara det tog ju flera timmar. Även badrumsskåp, toalettstol, fönster & dörrlister i badrummet. Sen dammsög jag av golven lite snabbt för att det såg för jävligt ut. Det har nämligen börjat komma in myror i lägenheten också, som jag fått gått omkring och mördat. Så nu är jag ännu gladare att vi inte bor där...

Jag fick ringa Tommy och be honom ta med sig en kebabrulle till mig medans jag höll på. Den satt verkligen inte fel då jag inte hade ätit på två dygn. Var nog den godaste kebabrullen någonsin som jag vräkte i mig på typ en kvart, haha!

Sen var det bara hem och fortsätta städa lite i huset. Faster Elin kom och tog med sig Abbe en sväng så han fick följa med Edvin & Tore till lekparken. Han somnade gott vid åtta-tiden lyssnandes på Emil i Lönneberga på stereon, som vanligt. Otroligt ändå att det går så himla bra. Man tänkte att det kanske kunde bli svårt och jobbigt första tiden på ett helt nytt ställe, men inga problem alls. Älskade hjärta! Vi börjar iallafall få mer och mer ordning här...

Jag & Tommy har tittat på Svensson Svensson nu, nyaste filmen. Tommy hade ju inte sett den. Dom är ju bara bäst dom där Svenssons! Imorgon hoppas jag att vi kanske kan få tv-kanalerna, om vi har tur. Nu måste jag gå och lägga mig snart så jag orkar med morgonsdagens fortsättning i lägenheten. Ska bara dricka upp dagens sista kaffekopp. Min rygg & nacke är verkligen inte att leka med nu alltså, blä! Men under denna "helvetes-vecka" har jag gått ner 3 kg, alltid något! Även om man lär gå upp dom kilona lika snabbt så fort det blir lite lugnare och man äter som vanligt igen...



Här ligger prinsen och sover gott just nu ♥


Kommentarer
Postat av: Russin

Så fint rum han har, kan tror han gillar Blixten va, haha.. ;) är så nyfiken på kort på nya huset. .:)



kramisar

2012-04-29 @ 08:38:46
URL: http://russinsdagbok.se
Postat av: emmaws

svar: vsg, allt bra med dig? :)

2012-04-29 @ 22:52:08
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0