Måla måla måla

Det har vi sysselsatt oss med hela denna Lördag, målat, från morgon till kväll. Det hade ju varit mycket trevligare om man hade varit pigg och kry. Men vi fick ganska mycket gjort ändå måste jag säga. Det känns i ryggen just nu! Imorrn bitti ska vi dit igen och fortsätta, då ska vi tapetsera vårat sovrum bland annat. Det ser jag verkligen fram emot, men är så jäkla sur på mig själv för att jag köpt för lite tapet. Jag hade det på känn! 

Jag kanske ska nämna att min mamma & pappa kom igår kväll. Och det vi håller på med är vårat hus. Det finns väldigt mycket att göra. Men vi får ta allt eftersom, ett rum i taget. Nu har vi bara börjat göra dom viktigaste grejerna. Kommer att visa före-och-efterbilder här sedan, så ni får se några resultat.
Pappa, Tommy & Abbe sussar gott medan jag och mamma har fastnat för en film på teven. Har tända ljus och mumsar lite på vindruvor & mögelost.

Snart måste jag hoppa i säng så man tar sig upp imorgon. Kände bara att jag gatt skriva några rader eftersom jag varit "tyst" några dagar. Återkommer nog imorgon...



Abbe stormtrivs i huset!



Jag, väldigt förkyld & trött, i målarkläder...



Två av världens bästa karlarTommy & Pappa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0