Liten klagosång

Som dom flesta vet så har det varit packande och flyttande denna vecka. Och inte lite heller, herregud vad grejer vi har. Jag har även jobbat, kvällspass måndag till torsdag och dagpass idag. Dessutom är jag inte alls kry. Min förkylning som aldrig riktigt gått över, som har pågått i fyra veckor nu, har blivit värre igen. Sen så är det ju även den vanliga ständiga värken. Är helt slut! Igår hade jag jättejobbigt med bihålorna, hade nog feber också och mot kvällen fick jag migrän. Idag har vi städat hela dagen på jobbet, sen hem och fortsätta i huset.

Imorgon ska man påbörja flyttstädningen i lägenheten, vilket känns allra värst. Hur fan ska jag orka? Har sovit dåligt hela veckan och ätit ett mål om dagen sen i Måndags. Det har ju tillkommit nån komplikation också som gjort att man stressat upp sig lite. Sen är det elavtal, villaförsäkring, adressändring, ny bank, överföringar, ekonomi och funderingar kring huset som går runt i skallen hela tiden. Det blir för mycket på en och samma gång för mig, hårddisken blir full!

Det blir verkligen skönt när flyttstädningen är klar och man kommit i ordning ordentligt här i huset och alla betalningar kommit igång. Så att man får pusta ut och börja njuta på riktigt. Ser verkligen fram emot sommar och semester! Nu är jag såklart nöjd över den "långhelg" jag har på fyra dagar. Det tråkiga är ju bara att tre av dom dagarna kommer gå åt till städ, städ och städ. Men nu slutar klagosången här för jag ska gå till sängs. Måste bara tillägga att sambon har varit hur duktig som helst. Han har burit, kånkat och fixat massor medans jag har jobbat. Han är bäst! Vi har även fått hjälp av svärfar att bära alla möbler och kört flera lass. Guld värt!
 
Våran älskade son stormtrivs i vårt nya hem ♥ Vi med såklart!



Gammal bild på mina killar ♥


Kommentarer
Postat av: emmaws

söt blogg du har :)

2012-04-29 @ 22:01:03
URL: http://emmaawhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0