Glad påsk!

Ja just det, det har jag ju glömt, önskar alla en glad påsk och en trevlig helg!

Imorgon åker jag till Sundsvall för att umgås med min älskade "syster" Camilla i två dagar. Det ska bli helt underbart, två hela dygn bara vi två. Det händer inte alltför ofta och det var ganska längesen nu. Vi kommer surra massor, shoppa och äta gott, men framför allt mysa och bara vara.
Mina grabbar blir kvar här hemma. Albin hostar jättemycket nu och huvva vilket rossel, bara han inte kräks (håller tummarna).
Nu måste jag börja packa och fixa lite inför morgondagen, sen göra mig klar för sängen. Tänkte även fundera lite på vad det är jag ska inhandla i Sundsvall och skriva ner det jag kommer på. Får se när sambon kommer inrullandes inatt...


Världens bästa vän

Världens bästa tjej

Världens vackraste

Världens bästa Camilla

Har alltid varit och kommer alltid vara en syster för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0