Underbara unge

Albin har inte varit riktigt kry i magen, så jag har hemma med honom igår och idag, kanske blir hemma imorgon också. Som vanligt så märks det inte på honom att han är sjuk. Vi har varit ute och gungat lite, ätit lunch, sett på tv och myst. Just nu tittar vi på Händige Manny. Jag dricker min andra kaffekopp och surfar lite. Vi väntar in pappa Tommy som ska komma hem från jobbet om 1,5 timme ungefär...

Igår kväll höll jag på att rensa och städa lite. Ska väl försöka fortsätta lite med det idag. Sedan får jag se hur trött jag är, om jag orkar fara och träna en stund. Eller kanske ta en promenad. 

Nu sprang Abbe ut, för det vore ju hemskt att somna! Han gick till sandlådan, som jag för övrigt har rensat idag, väl behövligt! Nu får vi vara ute en stund igen, man får passa på medan det är bra väder...





Våran underbara unge ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0