Ny vagn!

Har väldigt länge velat ha en ny vagn, en fin och fräsch vagn. Har kikat annonser både på blocket och i tidningen men inte riktigt funnit någon. Ville gärna ha en Emmaljunga Scooter, helst en svart/turkos. Vad tror ni att jag hittade idag på blocket om inte just en sån? Inte nog med det så fanns den i Sollefteå, där min mamma & pappa bor. Det var även redan tänkt att vi skulle åka dit imorgon. Mailade lite med ägaren och om allt går som det ska så köper jag & Abbe vagnen imorrn. Känns kanon att äntligen få en hyffsad vagn till bra pris som Albin får åka framåtvänd i, det kommer han verkligen gilla!



Kommentarer
Postat av: M.

Va roligt med en "ny" vagn! :) Jag har också kikat lite på scooter :) Dom är så fina! Fast jag har kikat på svart/rosa då ;)

2010-09-17 @ 23:48:45
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se/
Postat av: Amanda

Vilken snygg vagn! Ibland har man tur. ^^

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram

2010-09-18 @ 09:21:44
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0