Måndag

Denna dag har rullat på ganska bra. I morse låg vi alla mycket längre än vanligt och det var ganska skönt. Albin åkte till dagmamma och jag till jobbet. När jag skulle hämta lillhjärtat blev vi kvar där ett tag, vi fick fika och han fick leka lite till. Sen postade vi brev till FK och handlade lite. Åkte hem för att värma på lite mat åt oss, som idag blev Crepes. Efter middagen gick vi ut på en liten vagnpromenad till byn. Vi gick och tittade på Bertils grav, sedan hem igen. Då var det bara att göra klar Abbe för sängen. Han låg framför teven och myste i saccosäcken med vällingflaskan medan jag läste 3 böcker för honom. Sedan var klockan åtta och det var läggdags. Nu får jag sitta och sjunga tills han somnar.
Nu hoppas jag verkligen att febern fortsätter att hålla sig nere. Då är han kanske på bättringsvägen, och får fortsätta vara hos dagmamma.
Jag sitter framför teven i min härliga morgonrock. Ryggen och nacken värker som attan, men annars är det ganska bra. Får se om jag gör mig klar för sängen snart jag också. Hoppas ni haft en bra Måndag?




Dagens bild på min Abbe, som verkar trivas kanon i sin nya vagn ♥


Kommentarer
Postat av: Victoria

Det enda dåliga jag kan se med vagnen är att selen är så stor Tilda brukar få ut armarna genom den.

Måste ta och tvätta min vagn för den har blivit skitig.



Kul att få komma i väg och göra nåt utan barn ibland. Jag ska nog åka nåt i slutet på oktober men inget är bestämt ännu så vi får se hur det blir.

2010-09-21 @ 08:20:27
URL: http://victoriagt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0