Helt tomt!

Det är nu helt tomt i våran tvättkorg, var ner och hängde & slängde in sista högen i maskinen nu. Så härligt!
Det var en riktigt härlig promenad idag minsann. Men det blev bara bort till dagmamma, in på affären en sväng och sen tillbaka hem. Hoppas verkligen på samma kanonväder resten av veckan.

Det blev en sen middag även ikväll och strax före sju satte vi ner en nysnaggad Abbe i badet. Då knackade det på dörren och vi fick besök av Palle & Anette och deras 3 barn. Så det var bara att röja undan disken, sätta på kaffet och ta upp lillgubben ur badkaret. Han fick leka järnet med barnen och han är ju extra förtjust i lilla Nathalie som är ungefär jämngammal. Det var riktigt trevligt, vi fikade och surrade och barnen verkade ha väldigt roligt inne på Abbes rum. Dom åkte hem strax efter åtta.
Då blev det ett snabbt dopp i badkaret igen för Albin, sedan en flaska välling och annat kvällsbestyr. Han somnade inte förrän efter halv tio, så vi får väl se hur det går imorrn bitti...

Imorgon är det ju fotografering, hoppas det går bra. Jag längtar redan tills bilderna kommer, så kul!
Just nu sitter jag och tittar på Idol och jag säger det igen - det är alldeles för många som är väldigt bra... Snart ska jag göra mig klar för sängen så man orkar upp imorgon. Godnatt!





Min superdupersöta badkille  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0